Administratorem danych osobowych jest
Młodzieżowy Dom Kultury nr 2Telefon: 322812173
E - mail: sekretariat@mdk2.bytom.pl
Dane kontaktowe inspektora IOD
IOD Aleksandra SłomaUrząd Miejski Bytom, ul. Smolenia 35
Klauzula informacyjna – rodzic/opiekun prawny/uczniowie MDK
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) - RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Administratorem danych osobowych jest Młodzieżowy Dom Kultury nr 2 z siedzibą w Bytomiu, przy ul. ks. J. Popiełuszki 9, tel.322812173, adres e-mail: sekretariat@mdk2.bytom.pl
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
adres: Urząd Miejski w Bytom ul. Smolenia 35,
e-mail iod_edu@um.bytom.pl
- Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora:
- w związku z wypełnieniem obowiązków prawnych nałożonych na Administratora 6 ust. 1 lit. c RODO oraz wykonywaniem zadań realizowanych w interesie publicznym art. 6 ust. 1 lit. e, art. 9 ust. 2 lit. g w celu realizacji zadań: edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, profilaktycznych, prozdrowotnych, kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, oraz prowadzenia dokumentacji przebiegu realizacji zadań w szczególności prowadzenia dziennika zajęć, zaświadczeń oraz innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa, organizacji wycieczek, zapewnienia bezpieczeństwa i higieny oraz wyjaśniania ewentualnych wypadków na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej, ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych, rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw w szczególności Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji;
- na podstawie zgody art. 6 ust.1 lit. a, oraz 9 ust. 2 lit. a RODO w celu realizacji zadań Administratora;
- Kategorie odbiorców danych osobowych: podmioty w związku z uprawnieniem/obowiązkiem na podstawie przepisów prawa, podmioty przetwarzające realizujące zadania w imieniu Administratora w tym obsługujące system informatyczny: QNT, Net-Config, Strona z klasą, Szkolna Sp. z o. o, Krakfin S. C, podmioty w związku z realizacją zawartych umów przez Administratora;
- Dane osobowe w zależności od rodzaju dokumentacji będą przetwarzane przez okres realizowania uczęszczania dziecka do placówki i w celach archiwalnych, 5 lata zgodnie z instrukcją kancelaryjną - Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. W przypadku zgody, dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z udzieloną zgodą lub do czasu jej wycofania;
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, do żądania usunięcia danych oraz ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (UE 2016/679);
- Przysługuje prawo możliwości cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych nią objętych. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać poprzez złożenie oświadczenia;
- Dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu;
- Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
- W przypadku zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jeśli jednak podanie danych wynika z przepisów prawa, to jest ono obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości korzystania z oferty placówki.
Klauzule informacyjne do pobrania:
Klauzula informacyjna – zamówienia publiczne (DOCX, 21 KB)
Klauzula informacyjna – umowa cywilnoprawna (DOCX, 15 KB)
Klauzula informacyjna – ZFŚS (DOC, 32 KB)
Klauzula informacyjna – PPK (DOCX, 20 KB)
Klauzula informacyjna – nauczyciele (DOCX, 20 KB)
Klauzula informacyjna – pracownicy administracji i obsługi (DOCX, 20 KB)
Klauzula informacyjna – rekrutacja nauczyciele (DOCX, 18 KB)
Klauzula informacyjna – rekrutacja pracownik administracji i obsługi (DOCX, 20 KB)